Błąd falow­ni­ka nr 4
 
Notifications 
Cle­ar all 

Błąd falow­ni­ka nr 4

(@artur)
Nowy użyt­kow­nik

Dzień dobry. Jestem nowym człon­kiem forum. Od czerw­ca br użyt­ku­ję falow­nik trój­fa­zo­wy FoxEss T.  Przez ostat­nie kil­ka dni falow­nik regu­lar­nie oko­ło godz.14.00 wyłą­cza się sygna­li­zu­jąc błąd nr 4 ‑nie­wy­dol­ność przekaźnika/ na wyświe­tla­czu falow­ni­ka komu­ni­kat- Relawfault/. Jest to poprze­dzo­ne prze­waż­nie 2 błę­da­mi nr 26 — błąd napię­cia sie­ci. Falow­nik do koń­ca dnia już się nie włą­cza. Nie jest gorą­cy a wręcz powie­dział­bym że jest chłod­ny. Na dru­gi dzień jest to samo. Nor­mal­nie cho­dzi do godzi­ny ok. 14.00 a potem sygna­li­zu­je uster­ki. W poprzed­nich mie­sią­cach błąd nr 4 nie wystę­po­wał. Spo­ra­dycz­nie zda­rza­ły się błę­dy nr 26 /napięcia sieci/ ale było to w dniach bar­dzo sło­necz­nych i falow­nik po kil­ku minu­tach się włą­czał i dzia­łał nor­mal­nie. Dodam, że sąsie­dzi posia­da­ją­cy foto­wol­ta­ikę, ale i inne falow­ni­ki nie mają pro­ble­mów z dzia­ła­niem falow­ni­ków. Nie wiem czy jest to uster­ka urzą­dze­nia czy pro­blem wyni­ka np. ze złych ustawień? 

Pro­szę o radę i pomoc. Pozdra­wiam AS

Cytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 21/11/2021 3:01 pm 
LukaszKarzelek
(@lukaszkarzelek)
Mem­ber Admin
Wysła­ny przez: @artur

Dzień dobry. Jestem nowym człon­kiem forum. Od czerw­ca br użyt­ku­ję falow­nik trój­fa­zo­wy FoxEss T.  Przez ostat­nie kil­ka dni falow­nik regu­lar­nie oko­ło godz.14.00 wyłą­cza się sygna­li­zu­jąc błąd nr 4 ‑nie­wy­dol­ność przekaźnika/ na wyświe­tla­czu falow­ni­ka komu­ni­kat- Relawfault/. Jest to poprze­dzo­ne prze­waż­nie 2 błę­da­mi nr 26 — błąd napię­cia sie­ci. Falow­nik do koń­ca dnia już się nie włą­cza. Nie jest gorą­cy a wręcz powie­dział­bym że jest chłod­ny. Na dru­gi dzień jest to samo. Nor­mal­nie cho­dzi do godzi­ny ok. 14.00 a potem sygna­li­zu­je uster­ki. W poprzed­nich mie­sią­cach błąd nr 4 nie wystę­po­wał. Spo­ra­dycz­nie zda­rza­ły się błę­dy nr 26 /napięcia sieci/ ale było to w dniach bar­dzo sło­necz­nych i falow­nik po kil­ku minu­tach się włą­czał i dzia­łał nor­mal­nie. Dodam, że sąsie­dzi posia­da­ją­cy foto­wol­ta­ikę, ale i inne falow­ni­ki nie mają pro­ble­mów z dzia­ła­niem falow­ni­ków. Nie wiem czy jest to uster­ka urzą­dze­nia czy pro­blem wyni­ka np. ze złych ustawień?

Pro­szę o radę i pomoc. Pozdra­wiam AS

Pro­si­my o prze­sła­nie nume­ru seryj­ne­go falow­ni­ka na ser­wis@fox-ess.pro, nasz dział tech­nicz­ny spraw­dzi falow­nik i ewen­tu­al­nie wyko­na aktu­ali­za­cje oprogramowania 🙂

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 01/12/2021 2:28 pm 
(@artur)
Nowy użyt­kow­nik

Dobry Wie­czór.

Sko­rzy­sta­łem z Pań­stwa pora­dy. Falow­nik został spraw­dzo­ny i zak­tu­ali­zo­wa­ny przez ser­wis. Po aktu­ali­za­cji pro­blem znik­nął. Od ponad 3 tygo­dni falow­nik dzia­ła pra­wi­dło­wo, nie poja­wia­ją się żad­ne błędy.

Dzię­ku­je serdecznie

Pozdra­wiam i życzę wszyst­kie­go naj­lep­sze­go w Nowym Roku!

AS

Odpo­wiedzCytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 02/01/2022 9:07 pm 
Sha­re:

FoxESS Pol­ska Sp. z o.o.
ul. Konar­skie­go 18C
44–100 Gli­wi­ce

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro