Dzień dobry. Jestem nowym członkiem forum. Od czerwca br użytkuję falownik trójfazowy FoxEss T. Przez ostatnie kilka dni falownik regularnie około godz.14.00 wyłącza się sygnalizując błąd nr 4 ‑niewydolność przekaźnika/ na wyświetlaczu falownika komunikat- Relawfault/. Jest to poprzedzone przeważnie 2 błędami nr 26 — błąd napięcia sieci. Falownik do końca dnia już się nie włącza. Nie jest gorący a wręcz powiedziałbym że jest chłodny. Na drugi dzień jest to samo. Normalnie chodzi do godziny ok. 14.00 a potem sygnalizuje usterki. W poprzednich miesiącach błąd nr 4 nie występował. Sporadycznie zdarzały się błędy nr 26 /napięcia sieci/ ale było to w dniach bardzo słonecznych i falownik po kilku minutach się włączał i działał normalnie. Dodam, że sąsiedzi posiadający fotowoltaikę, ale i inne falowniki nie mają problemów z działaniem falowników. Nie wiem czy jest to usterka urządzenia czy problem wynika np. ze złych ustawień?
Proszę o radę i pomoc. Pozdrawiam AS
Dzień dobry. Jestem nowym członkiem forum. Od czerwca br użytkuję falownik trójfazowy FoxEss T. Przez ostatnie kilka dni falownik regularnie około godz.14.00 wyłącza się sygnalizując błąd nr 4 ‑niewydolność przekaźnika/ na wyświetlaczu falownika komunikat- Relawfault/. Jest to poprzedzone przeważnie 2 błędami nr 26 — błąd napięcia sieci. Falownik do końca dnia już się nie włącza. Nie jest gorący a wręcz powiedziałbym że jest chłodny. Na drugi dzień jest to samo. Normalnie chodzi do godziny ok. 14.00 a potem sygnalizuje usterki. W poprzednich miesiącach błąd nr 4 nie występował. Sporadycznie zdarzały się błędy nr 26 /napięcia sieci/ ale było to w dniach bardzo słonecznych i falownik po kilku minutach się włączał i działał normalnie. Dodam, że sąsiedzi posiadający fotowoltaikę, ale i inne falowniki nie mają problemów z działaniem falowników. Nie wiem czy jest to usterka urządzenia czy problem wynika np. ze złych ustawień?
Proszę o radę i pomoc. Pozdrawiam AS
Prosimy o przesłanie numeru seryjnego falownika na serwis@fox-ess.pro, nasz dział techniczny sprawdzi falownik i ewentualnie wykona aktualizacje oprogramowania 🙂
Dobry Wieczór.
Skorzystałem z Państwa porady. Falownik został sprawdzony i zaktualizowany przez serwis. Po aktualizacji problem zniknął. Od ponad 3 tygodni falownik działa prawidłowo, nie pojawiają się żadne błędy.
Dziękuje serdecznie
Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
AS
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro