Witam
Mam instalacje z falownikiem FOXESS T5 po instalacji działał 1 dzień po nocy nie podjął pracy.
Restart na drugi dzień znów działał do nocy i sytuacja się powtórzyła.
Jakieś sugestie????
Pozdrawiam
Jarek
Mam dokładnie taki sam problem. Falownik po nocy nie uruchamia się automatycznie, konieczne jest chwilowe odłączenie napięcia po czym wstaje i działa do końca dnia.
Czy udało ci się znaleźć rozwiązanie tego problemu?
Przyłączę się do tematu. Mam ten sam model falownika i ten sam problem. Nie uruchamia się po nocy, po restarcie załącza się i działa normalnie.
Pozdrawiam,
Piotrek
Te falowniki to niestety tragedia. U mnie jest to samo, doszło do tego, że musiałem sobie programator astronomiczny zamontować, abym nie musiał go sam codziennie restartować.
Witam, udalo sie rozwiazac problem?
Witam, udalo sie ustalic przyczynę?
Cześć Jarek,
Miałem ten sam problem i został “prawie” rozwiązany przez technika Foxess poprzez aktualizacje oprogramowania oraz włączenie jakiegoś trybu podajże “monitorowania” objawia się to tym że dioda od Wifi miga cały czas nawet w nocy. A dlaczego prawie, falownik włącza się teraz prawie zawsze rano z tym, że jeśli zabraknie w nocy (i tylko w nocy) prądu to na drugi dzień jest ten sam problem trzeba go wyłączyć i włączyć ponownie. Dalej walcze z firma ktora mi to instalowała oraz foxess (3‑ci miesiąc) bo nie długo jade na urlop i jak wyłaczą w nocy jak mnie juz nie bedzie to go nie włącze aż do przyjazdu z urlopu.
Dzisiaj wpadłem sam na pewną “teorie” mógłbyś sprawdzić jak masz podłączoną instalcje PV do Twojej głównej skrzynki AC w Twoim domu? Tzn czy przewody od fotowoltaniki są wpięte “od góry” do różnicówki czy “od dołu”?
Pozdrawiam
Artur
Sorry for english, i’m not from Polland.
The same problem for me. I bought inverter T10 G3 with 5 solar panels 470w and output voltage is 200V for all of them.
Inverter does not start at the morning without complete restart.
Any suggestions?
Witam serdecznie.
Jeśli występuje problem niewłączającego się falownika po nocy to prosimy o kontakt z serwisem w celu zdalnej aktualizacji oprogramowania.
Jeśli ta metoda nie rozwiąże w 100% problemu to proszę o ponowny kontakt z serwisem.
Falownik będzie musiał przejść lokalną kalibrację w serwisie co trwa max 24 godziny.
Falownik musi zostać zdemontowany i spakowany w bezpieczny sposób. Całość wraz z wysyłką nie powinna zająć dłużej jak 4 dni robocze.
Kuriera w obie strony opłaca FoxESS.
Kontakt:
@fox-ess.pro” rel=“nofollow”>serwis@fox-ess.pro
Damian 727 012 923
Jarek 727 012 924
Adam 727 012 925
Piotrek 727 012 926
Michał 781 852 002
Kamil 781 852 001
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro