Witam mam takowy problem iż falownik codziennie trzeba uruchomić ręcznie wyłączyć włącznik i włączyć z powrotem wtedy falownik się uruchamia i działa. Co mogę zrobić w tej kwestii. ?
Witam serdecznie.
Jeśli występuje problem niewłączającego się falownika po nocy to prosimy o kontakt z serwisem w celu zdalnej aktualizacji oprogramowania.
Jeśli ta metoda nie rozwiąże w 100% problemu to proszę o ponowny kontakt z serwisem.
Falownik będzie musiał przejść lokalną kalibrację w serwisie co trwa max 24 godziny.
Falownik musi zostać zdemontowany i spakowany w bezpieczny sposób. Całość wraz z wysyłką nie powinna zająć dłużej jak 4 dni robocze.
Kuriera w obie strony opłaca FoxESS.
Kontakt:
@fox-ess.pro” rel=“nofollow”>serwis@fox-ess.pro
Damian 727 012 923
Jarek 727 012 924
Adam 727 012 925
Piotrek 727 012 926
Michał 781 852 002
Kamil 781 852 001
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro