Falow­nik t4 nie uru…
 
Notifications 
Cle­ar all 

[Zamknię­te] Falow­nik t4 nie uru­cha­mia się po nocy

(@oskarr9713)
Nowy użyt­kow­nik

Witam mam tako­wy pro­blem iż falow­nik codzien­nie trze­ba uru­cho­mić ręcz­nie wyłą­czyć włącz­nik i włą­czyć z powro­tem wte­dy falow­nik się uru­cha­mia i dzia­ła. Co mogę zro­bić w tej kwestii. ? 

Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 17/04/2022 3:50 pm 
JaroslawRektor
(@jaroslawrektor)
Mem­ber Admin

Witam ser­decz­nie.

Jeśli wystę­pu­je pro­blem nie­włą­cza­ją­ce­go się falow­ni­ka po nocy to pro­si­my o kon­takt z ser­wi­sem w celu zdal­nej aktu­ali­za­cji oprogramowania.

Jeśli ta meto­da nie roz­wią­że w 100% pro­ble­mu to pro­szę o ponow­ny kon­takt z serwisem.

Falow­nik będzie musiał przejść lokal­ną kali­bra­cję w ser­wi­sie co trwa max 24 godziny.

Falow­nik musi zostać zde­mon­to­wa­ny i spa­ko­wa­ny w bez­piecz­ny spo­sób. Całość wraz z wysył­ką nie powin­na zająć dłu­żej jak 4 dni robocze.

Kurie­ra w obie stro­ny opła­ca FoxESS.

Kon­takt:

@fox-ess.pro” rel=“nofollow”>serwis@fox-ess.pro

Damian 727 012 923

Jarek 727 012 924

Adam 727 012 925

Pio­trek 727 012 926

Michał 781 852 002

Kamil 781 852 001

https://www.facebook.com/FoxESSPolska

https://www.facebook.com/groups/301482158255290

https://www.youtube.com/channel/UCl3xFHN61N5g9YZ7XcBlFeA

Pozdra­wia­my
Opu­bli­ko­wa­ny : 09/11/2022 3:06 pm 
Sha­re:

FoxESS Pol­ska Sp. z o.o.
ul. Konar­skie­go 18C
44–100 Gli­wi­ce

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro