Notifications
Clear all
W przypadku kiedy na falowniku pojawi się komunikat Sample Fault , w pierwszej kolejności musimy przekonać się o poprawności połączeń strony DC oraz AC falownika.
DC
Kilkanaście przypadków Sample Fault potwierdziło fakt, iż kiedy mamy podłączone dwa szeregi modułów — jeden z nich jest podłączony z odwrotną polaryzacją !!
( Dotyczy to falowników z minimum dwoma wejściami MPPT )
( Dotyczy to falowników z minimum dwoma wejściami MPPT )
Pierwsze co sprawdzamy polaryzację wejść DC do falownika.
Aby się upewnić włączamy falownik osobno na pojedynczych szeregach.
Najpierw na pierwszym, potem na drugim.
Jeśli na którymś z nich falownik się nie uruchamia oznacza to, że jest odwrotna polaryzacja.
Aby się upewnić włączamy falownik osobno na pojedynczych szeregach.
Najpierw na pierwszym, potem na drugim.
Jeśli na którymś z nich falownik się nie uruchamia oznacza to, że jest odwrotna polaryzacja.
Jeżeli polaryzacja jest OK prosimy o kontakt z naszym wsparciem technicznym w celu aktualizacji oprogramowania.
AC
Kolejna możliwość to problem po stronie AC a konkretnie problem z przewodem neutralnym N.
Prosimy wyłączyć falownik i odpiąć przewód neutralny od falownika.
Jeśli falownik podejmuje pracę bez przewodu N oznacza to konieczność sprawdzenia ciągłości przewodu N w instalacji klienta.
Kilka przypadków Sample Fault potwierdziło problem z ciągłością przewodu N.
Przykład: dla obwodu falownika fazy zostały wzięte sprzed różnicówki w rozdzielni głównej, a przewód neutralny został wzięty zza wyłączonej różnicówki.
Sama różnicówka była wyłączona, gdyż w domu jeszcze na stałe nikt nie mieszka. Zmiana miejsca wpięcia przewodu N w RG rozwiązała problem.
Prosimy wyłączyć falownik i odpiąć przewód neutralny od falownika.
Jeśli falownik podejmuje pracę bez przewodu N oznacza to konieczność sprawdzenia ciągłości przewodu N w instalacji klienta.
Kilka przypadków Sample Fault potwierdziło problem z ciągłością przewodu N.
Przykład: dla obwodu falownika fazy zostały wzięte sprzed różnicówki w rozdzielni głównej, a przewód neutralny został wzięty zza wyłączonej różnicówki.
Sama różnicówka była wyłączona, gdyż w domu jeszcze na stałe nikt nie mieszka. Zmiana miejsca wpięcia przewodu N w RG rozwiązała problem.
Kontakt:
@fox-ess.pro” rel=“nofollow”>serwis@fox-ess.pro
+48 22 580 8000
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
Rozpoczęcie tematu Opublikowany : 31/08/2021 3:52 pm
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro