
Notifications
Clear all
Jeżeli podczas tworzenia instalacji w aplikacji FoxCloud natrafimy na komunikat:
Brak poprawnie zweryfikowanego numeru seryjnego
No valid verified SN
Oznacza to że:
- skanujemy lub wpisujemy nie ten numer seryjny — z falownika ( a powinniśmy skanować / wpisywać SN dataloggera WIFI )
- wpisując ręcznie numer seryjny popełniamy jakiś błąd — literówkę ( lepiej zeskanować numer )
- numer seryjny dataloggera WIFI jest już wykorzystany i jest już przypisany do jakiegoś użytkownika
Pamiętajmy, że jeden numer seryjny może być użyty tylko do jednej instalacji, pod jednego użytkownika i jednego instalatora.
Jeśli numer seryjny jest wpisany poprawnie i otrzymujemy ww. komunikat — prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia.
W przypadku kiedy zapomnieliśmy danych do logowania i nie jesteśmy w stanie sobie ich przypomnieć prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego w celu pomocy.
Kontakt:
@fox-ess.pro” rel=“nofollow”>serwis@fox-ess.pro
+48 22 580 8000
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
Rozpoczęcie tematu Opublikowany : 02/09/2021 3:23 pm

FoxESS Poland Sp. z o.o
ul. Towarowa 28
00–839 Warszawa
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro