Moni­to­ring falownik…
 
Notifications 
Cle­ar all 

Moni­to­ring falow­ni­ków FoxESS zakła­da­nie kon­ta i doda­wa­nie falow­ni­ka z pozio­mu kon­ta instalatora

LukaszKarzelek
(@lukaszkarzelek)
Mem­ber Admin

W celu uru­cho­mie­nia moni­to­rin­gu na kon­cie insta­la­to­ra należy:

1. Pod­łą­czyć moduł WIFI do inter­ne­tu tak jak na fil­mi­ku poniżej: 

- Wyłą­cza­my w tele­fo­nie Dane pakie­to­we ( trans­fer danych – musi być tyl­ko WIFI )

- Wyszu­ku­je­my sieć Wifi falow­ni­ka o nazwie W-…….. ( koń­ców­ka nr seryjnego )

- Kli­ka­my połącz 

- Wpi­su­je­my hasło mtmt2020 — Wcho­dzi­my na prze­glą­dar­kę 192.168.1.1

- Na stro­nie Set Up Net wybie­ra­my sieć SSID od klienta

- Wpro­wa­dza­my hasło do sie­ci Wifi klien­ta w polu Password

- Po otrzy­ma­niu komu­ni­ka­tu SUCCESS, zamy­ka­my okno prze­glą­dar­ki 192.168.1.1

– Zapo­mi­na­my sieć W-.….. oraz Wyłą­cza­my Wifi w telefonie !!

Do połą­cze­nia nasze­go falow­ni­ka z inter­ne­tem moż­na użyć modu­łu smart LAN

1632909951-lan.jpg

W przy­pad­ku modu­łu smart LAN wystar­czył pod­łą­czyć do dzia­ła­ją­ce­go route­ra prze­wo­dem RJ45, a router klien­ta auto­ma­tycz­nie przy­dzie­li adres IP urzą­dze­niu (nie ma potrze­by konfiguracji).

UWAGA
Może się zda­rzyć blo­ka­da por­tu 10001 przez dostaw­cę usług inter­ne­to­wych, w tym celu nale­ży skon­tak­to­wać się ope­ra­to­rem i zle­cić odblo­ko­wa­nie por­tu

2. Pobie­ra­my apli­ka­cje FoxC­lo­ud z Google Play lub App Store:

1632903080-pobieranie.jpg

3. Wybie­ra­my “Zare­je­struj”
1632903566-zarejestruj.jpg
w kolej­nym kro­ku wypeł­nia­my for­mu­larz rejestracyjny,
poda­jąc: login, hasło oraz opcjo­nal­nie adres e‑mail.
1632905502-formularz_reejstracyjny.jpg
 
4. Na tym eta­pie wybie­ra­my poziom użyt­kow­ni­ka, chce­my zostać insta­la­to­rem wybie­ra­my “insta­la­tor”
1632906437-uzytkowniwybor.jpg
Wypeł­nia­my for­mu­larz, poda­jąc:
- Nazwę fir­my
- Kod agen­ta-jeśli mamy kon­to agen­ta któ­re ma mieć dostęp do naszych insta­la­cji, wpi­su­je­my kod agen­ta (np. fir­ma insta­la­tor­ska posia­da 10 ekip mon­ta­żo­wych, każ­dy ma swo­je kon­to insta­la­to­ra i mamy ser­wi­san­ta, któ­ry ma dostęp do wszyst­kich insta­la­cji), Jeże­li jeste­śmy fir­mą jed­no lub kil­ku­oso­bo­wą wpi­su­je­my kod agen­ta E1CE924B i dzia­ła­my na kon­cie insta­la­to­ra.
- Numer tele­fo­nu
i kli­ka­my “OK”
 
1632906969-instalatorkonto.jpg
 
5. Logu­je­my się ponow­nie do apli­ka­cji FoxCLoud,
na dole ekra­nu kli­ka­my w insta­la­cje, następ­nie “+” w pra­wym gór­nym rogu.
1632908355-instalacje.jpg
 
6. Wypeł­nia­my for­mu­larz zwią­za­ny z insta­la­cją, poda­je­my pod­sta­wo­we dane:
- Nazwa instalacji
- Wybie­ra­my — typ instalacji 
- Poda­jem­ny pojem­ność naszej insta­la­cji w “kW” 
- Dane adresowe
- Cenę za 1 kWh ener­gii elektrycznej. 
i ska­nu­je­my kod QR lub wpi­su­je­my ręcz­nie numer seryj­ny znaj­du­ją­cy się na datalogerze. 
1632908483-formularz-instalacja.jpg
1632908871-datalogerwifi.jpg
 
Kli­ka­my OK i GOTOWE, mamy insta­la­cje na swo­im kon­cie instalatora. 
1632909039-gotowe.jpg
 
Jak udo­stęp­nić insta­la­cję użyt­kow­ni­ko­wi końcowemu?
 
ZAPRASZAM DO TEGO TEMATU:
Cytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 29/09/2021 9:58 am 
Sha­re:

FoxESS Poland Sp. z o.o
ul. Towa­ro­wa 28
                    00–839 Warszawa

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro