Notifications
Clear all
Rozwiązanie dla długo ładującej się strony konfiguracyjnej rejestratora WiFi.
Otrzymujemy zgłoszenia o trudnościach w skonfigurowaniu rejestratorów z siecią domową, tj. wskaźnik ładowania strony nie przestaje się kręcić.
Rozwiązaniem, jeśli strona nie jest w stanie się załadować jest:
- Utworzenie na urządzeniu używanym do konfiguracji wyłącznie jednego połączenia (z rejestratorem). Wszystkie połączenia mobilne lub WiFi wyłączamy. Połączenie z rejestratorem musi mieć zaznaczoną opcję „połącz automatycznie”, dla pozostałych aktywnych sieci opcję odznaczamy.
- Próbujemy załadować stronę konfiguracyjną w przeglądarce.
- Podczas ładowania strony wyjmujemy rejestrator z falownika, liczymy do trzech i podłączamy urządzenie do falownika.
- Strona zostaje załadowana poprawnie automatycznie lub po ręcznym odświeżeniu. Jeśli nadal są jakieś nieprawidłowości, sprawdzamy czy telefon/laptop nie przełączył sieci WiFi podczas restartu loggera. Jeśli tak, wyłączamy automatyczne łączenie z siecią z którą telefon się połączył i próbujemy ponownie.
Opracowanie: Zespół Wsparcia Technicznego FoxESS Polska
Kontakt:
serwis@fox-ess.pro
+48 22 580 8000
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
https://www.facebook.com/groups/301482158255290
https://www.youtube.com/channel/UCl3xFHN61N5g9YZ7XcBlFeA
Rozpoczęcie tematu Opublikowany : 21/09/2021 10:21 am
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro