Witam
Czy moze ktos powiedzieć cos na temat tego że nie działa monitoring na stronie a takze w aplikacji ?
Jest to moze związane z aktualizacją systemu ?
też jestem ciekawa ;/
@szelkidommam to samo ..
Witam
Czy moze ktos powiedzieć cos na temat tego że nie działa monitoring na stronie a takze w aplikacji ?
Jest to moze związane z aktualizacją systemu ?
Tak, trwają prace serwisowe, prosimy o cierpliowość.
Witam
Czy moze ktos powiedzieć cos na temat tego że nie działa monitoring na stronie a takze w aplikacji ?
Jest to moze związane z aktualizacją systemu ?
Tak, trwają prace serwisowe, prosimy o cierpliowość.
Jak długo będą prowadzone prace serwisowe? Ponieważ nic nie mogę zrobić zdalnie a w aplikacji falownik jest cały czas OFFLINE pomimo, że falownik jest włączony a moduł WiFi ma połaczenie.
Witam
Czy moze ktos powiedzieć cos na temat tego że nie działa monitoring na stronie a takze w aplikacji ?
Jest to moze związane z aktualizacją systemu ?
Tak, trwają prace serwisowe, prosimy o cierpliowość.
Jak długo będą prowadzone prace serwisowe? Ponieważ nic nie mogę zrobić zdalnie a w aplikacji falownik jest cały czas OFFLINE pomimo, że falownik jest włączony a moduł WiFi ma połaczenie.
Do środy 27.10.2021
Czy w dniu (10.11.2021) dzisiejszym jest jakiś problem z monitoringiem produkcji ??
Dzień dobry,
obecnie serwery powinny być dostępne bez problemów. Proszę o sprawdzenie czy rejestrator jest połączony z lokalnym routerem (przy poprawnym połączeniu czerwona dioda na rejestratorze miga raz na sekundę, przy braku połączenia miga szybko).
Pozdrawiam serdecznie,
Piotrek
727 012 926 piotr.halek@fox-ess.pro
U mnie również nie działa monitoring…
Monitoring działał i kilka dni temu przestał…
Z serwera czyta bo wykres słupkowy do 24 listopada jest a nie czyta na bieżąco
Wifi sprawne bo pracują laptopy, na modemie na falowniku dioda pulsuje dość szybko
Falownik pracuje bo moc oddawaną licznik liczy
Nieaktualne. Dziękuję za pomoc, poradziłem sobie.
Dzisiaj nie działa u mnie monitoring instalacji, nie odświeża odczytów.
Poza tym że nie działa monitoring, to dodatkowo po wyłączeniu falownika i odłączeniu go od sieci, minęło ponad godzina a w aplikacji nadal pokazie że falownik nadal działa.Chyba jakieś problemy z serwerem foxess.
Jest godzina 21.30 a w moim monitoringu falownika mimo że jest odłączony od sieci jest wskazanie że pracuje i wytwarza energię. O co chodzi?
Ten monitoring to jedna wielka porażka. Notorycznie błąd logowania. Co kilka dni muszę na nowo łączyć z siecią Wi-fi. Przestaje monitorować i jest brak danych. Po ponownym połączeniu dwa trzy dni jest spokój a później znowu wyskakują błędy.
W aplikacji connection closed.
Na stronie internetowej 404 api not faund
Nie mam możliwości zalogowania od dwóch dni.
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro