Falownik krótko podpięty do wi-fi, działał ale był słaby zasięg sieci. Obecnie po robudowie sieci, zasięg wifi super, ale nie mogę połączyć się z falownikiem bo nie rozsyła swojej sieci. Padł data logger? Wyłączenie i ponowne włączenie falownika nie pomaga?
Falownik krótko podpięty do wi-fi, działał ale był słaby zasięg sieci. Obecnie po robudowie sieci, zasięg wifi super, ale nie mogę połączyć się z falownikiem bo nie rozsyła swojej sieci. Padł data logger? Wyłączenie i ponowne włączenie falownika nie pomaga?
W tej sytuacji, zalecamy kontakt z naszym wsparciem technicznym https://www.fox-ess.pro/kontakt
@lukaszkarzelekwitam, mam ta samą sytuację, po miesiącu wifi przestało działać, nadajnika wifi nie mogę znaleźć w telefonie ‚lampka na wifi szybko miga, skontaktowałem się z foxem i mają mi wysłać nowy nadajnik, lecz zastanawiam się czy to pomoże, czy nie jest to jakiś kłopot w konfiguracji. Proszę o informację jak udało się u Pana rozwiązać temat.
PozdrawiamPiotr
@lukaszkarzelekwitam, mam ta samą sytuację, po miesiącu wifi przestało działać, nadajnika wifi nie mogę znaleźć w telefonie ‚lampka na wifi szybko miga, skontaktowałem się z foxem i mają mi wysłać nowy nadajnik, lecz zastanawiam się czy to pomoże, czy nie jest to jakiś kłopot w konfiguracji. Proszę o informację jak udało się u Pana rozwiązać temat.
PozdrawiamPiotr
Dzień dobry, proszę o kontakt z naszym wsparciem technicznym: https://www.fox-ess.pro/kontakt
Witam. Od paru dni u mnie to samo — brak sieci wifi z nadajnika.
Witam. Od paru dni u mnie to samo — brak sieci wifi z nadajnika.
Tak jak u poprzedników, prosze o kontakt z naszym wsparciem technicznym: https://www.fox-ess.pro/kontakt
Witam wszystkich, mam identyczną sytuację, dzisiaj zero reakcji ze strony modułu w falowniku. Lampka mruga szybko w kolorze czerwonym, ale brak połączenia. Już kiedyś była podobna sytuacja, ale po włączeniu ponownym falownika wszystko wróciło do normy. Dzisiaj zero reakcji i resetowałem falownik aż trzy razy.
Niestety u mnie to samo wifi logger nie rozsyła sieci i brak komunikacji a działało wszystko przez miesiąc ok
Wymiana na nowy logger pomogła
dziekuje
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro