WIFI log­ger nie roz…
 
Notifications 
Cle­ar all 

[Roz­wią­za­ny] WIFI log­ger nie roz­y­sy­ła sieci.

(@bkb-voltaik)
Nowy użyt­kow­nik

Falow­nik krót­ko pod­pię­ty do wi-fi, dzia­łał ale był sła­by zasięg sie­ci. Obec­nie po robu­do­wie sie­ci, zasięg wifi super, ale nie mogę połą­czyć się z falow­ni­kiem bo nie roz­sy­ła swo­jej sie­ci. Padł data log­ger? Wyłą­cze­nie i ponow­ne włą­cze­nie falow­ni­ka nie pomaga?

Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 07/10/2021 5:53 pm 
LukaszKarzelek
(@lukaszkarzelek)
Mem­ber Admin
Wysła­ny przez: @bkb-voltaik

Falow­nik krót­ko pod­pię­ty do wi-fi, dzia­łał ale był sła­by zasięg sie­ci. Obec­nie po robu­do­wie sie­ci, zasięg wifi super, ale nie mogę połą­czyć się z falow­ni­kiem bo nie roz­sy­ła swo­jej sie­ci. Padł data log­ger? Wyłą­cze­nie i ponow­ne włą­cze­nie falow­ni­ka nie pomaga?

W tej sytu­acji, zale­ca­my kon­takt z naszym wspar­ciem tech­nicz­nym https://www.fox-ess.pro/kontakt

Opu­bli­ko­wa­ny : 13/10/2021 1:50 pm 
(@fox123)
Nowy użyt­kow­nik

@lukaszkarzelekwitam, mam ta samą sytu­ację, po mie­sią­cu wifi prze­sta­ło dzia­łać, nadaj­ni­ka wifi nie mogę zna­leźć w tele­fo­nie ‚lamp­ka na wifi szyb­ko miga, skon­tak­to­wa­łem się z foxem i mają mi wysłać nowy nadaj­nik, lecz zasta­na­wiam się czy to pomo­że, czy nie jest to jakiś kło­pot w kon­fi­gu­ra­cji. Pro­szę o infor­ma­cję jak uda­ło się u Pana roz­wią­zać temat.

 

Pozdra­wiam­Piotr

 

 

Opu­bli­ko­wa­ny : 19/10/2021 7:16 pm 
LukaszKarzelek
(@lukaszkarzelek)
Mem­ber Admin
Wysła­ny przez: @fox123

@lukaszkarzelekwitam, mam ta samą sytu­ację, po mie­sią­cu wifi prze­sta­ło dzia­łać, nadaj­ni­ka wifi nie mogę zna­leźć w tele­fo­nie ‚lamp­ka na wifi szyb­ko miga, skon­tak­to­wa­łem się z foxem i mają mi wysłać nowy nadaj­nik, lecz zasta­na­wiam się czy to pomo­że, czy nie jest to jakiś kło­pot w kon­fi­gu­ra­cji. Pro­szę o infor­ma­cję jak uda­ło się u Pana roz­wią­zać temat.

 

Pozdra­wiam­Piotr

 

 

Dzień dobry, pro­szę o kon­takt z naszym wspar­ciem tech­nicz­nym: https://www.fox-ess.pro/kontakt

Opu­bli­ko­wa­ny : 21/10/2021 4:26 pm 
(@mszatkowski)
Nowy użyt­kow­nik

Witam. Od paru dni u mnie to samo — brak sie­ci wifi z nadajnika.

Opu­bli­ko­wa­ny : 22/10/2021 7:26 pm 
LukaszKarzelek
(@lukaszkarzelek)
Mem­ber Admin
Wysła­ny przez: @mszatkowski

Witam. Od paru dni u mnie to samo — brak sie­ci wifi z nadajnika.

Tak jak u poprzed­ni­ków, pro­sze o kon­takt z naszym wspar­ciem tech­nicz­nym: https://www.fox-ess.pro/kontakt

Opu­bli­ko­wa­ny : 25/10/2021 1:40 pm 
(@jarek)
Nowy użyt­kow­nik

Witam wszyst­kich, mam iden­tycz­ną sytu­ację, dzi­siaj zero reak­cji ze stro­ny modu­łu w falow­ni­ku. Lamp­ka mru­ga szyb­ko w kolo­rze czer­wo­nym, ale brak połą­cze­nia. Już kie­dyś była podob­na sytu­acja, ale po włą­cze­niu ponow­nym falow­ni­ka wszyst­ko wró­ci­ło do nor­my. Dzi­siaj zero reak­cji i rese­to­wa­łem falow­nik aż trzy razy. 

Opu­bli­ko­wa­ny : 31/10/2021 9:55 am 
(@arturpieniazek)
Nowy użyt­kow­nik

Nie­ste­ty u mnie to samo wifi log­ger nie roz­sy­ła sie­ci i brak komu­ni­ka­cji a dzia­ła­ło wszyst­ko przez mie­siąc ok

Opu­bli­ko­wa­ny : 01/11/2021 5:07 pm 
(@arturpieniazek)
Nowy użyt­kow­nik

Wymia­na na nowy log­ger pomogła

dzie­ku­je

Opu­bli­ko­wa­ny : 19/11/2021 9:13 am 
Sha­re:

FoxESS Pol­ska Sp. z o.o.
ul. Konar­skie­go 18C
44–100 Gli­wi­ce

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro