Nie dzia­ła monitori…
 
Notifications 
Cle­ar all 

[Roz­wią­za­ny] Nie dzia­ła monitoring

Stro­na 3 / 4 
(@potek74)
Acti­ve Mem­ber

@adzbig

też zasta­na­wia­łem się nad licz­ni­kiem supla ale nie daje takich moż­li­wo­ści jak pvmo­ni­tor , chy­ba ze wszyst­kich moż­li­wo­ści moni­to­ro­wa­nia pro­duk­cji na ryn­ku to naj­droż­sza opcja, ale według mnie do pra­wi­dło­we­go obli­cze­nia czy nas nie kan­tu­je licz­nik ener­ge­ty­ki potrzeb­na jest wła­śnie moż­li­wość pomia­ru auto kon­sump­cji. Wstęp­nie po kil­ku dniach dzia­ła­nia  pvmo­ni­tor — mogę stwier­dzić że pomiar z pro­duk­cji z PV pokry­wa się ide­al­nie z expor­tem i auto kon­sump­cją , licz­nik wska­zu­je te same odczy­ty co licz­nik  ener­gii w pło­cie. Chy­ba mi się tra­fił dobry licz­nik oby tak dalej. Będę dalej porów­ny­wał pomia­ry moje z licz­ni­kiem enei. Naj­gor­sze jest to że nie waż­ne czy kupi­my falow­nik foxess czy fro­nius obo­jęt­nie jaki by nie był, to tak nie będzie peł­ne­go moni­to­rin­gu (auto kon­sump­cji). Pozdro­wie­nia wszystkim.

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 16/02/2022 10:41 pm 
(@adzbig)
Acti­ve Mem­ber

@potek74

Nie wiem czy fak­tycz­nie  jest ok bo,

Ener­gia zuży­ta win­na być równa

Ener­gia import + autokonsumcja

a tak nie jest. 32+95=127 kWh a nie 109 kWh

1645053344-Screenshot_20220217_000938_comandroidchrome_edit_245092659499058.jpg
Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 17/02/2022 12:15 am 
(@adzbig)
Acti­ve Mem­ber

@potek74

Nie wiem czy fak­tycz­nie  jest ok bo,

Ener­gia zuży­ta win­na być równa

Ener­gia import + autokonsumcja

a tak nie jest. 32+95=127 kWh a nie 109 kWh

1645053362-Screenshot_20220217_000938_comandroidchrome_edit_245092659499058.jpg
Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 17/02/2022 12:16 am 
(@potek74)
Acti­ve Mem­ber

@adzbigja ja liczę to tak , pro­duk­cja Pv rów­na się export do sie­ci plus auto konsumpcja.Odczyt licz­ni­ka ener­ge­ty­ki wska­zu­je taki sam wynik jak u mnie   moja pro­duk­cja Pv w danym dniu minus auto kon­sump­cja .Pamię­taj że moni­to­ring u mnie  dzia­ła pra­wi­dło­wo dopie­ro od 10 lute­go, wcze­śniej­sze odczy­ty np.w ska­li mie­sią­ca nie są mia­ro­daj­ne bo wal­czy­łem z pod­łą­cze­niem tego ustroj­stwa strasz­nie. Coś dzia­ła­ło coś nie. Być może w dłuż­szym cza­sie wyj­dą jakiś róż­ni­ce pomia­ro­we muszę obserwować.Pozdr.

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 17/02/2022 12:34 am 
(@adzbig)
Acti­ve Mem­ber

Podob­nie jak i ja uży­wam MEW-01 Supla i exce­la hi

 

Wolał­bym kon­takt mailo­wy moż­na prze­słać wię­cej załączników

 

adzbig@gmail.com

 

 

1645058225-Zrzut-ekranu-2022-02-17-013348_cr.png
Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 17/02/2022 1:37 am 
(@tomtrz)
Nowy użyt­kow­nik

@adzbig

Moni­to­ring FoxEs­sa prak­tycz­nie nie dzia­ła z moje­go punk­tu widze­nia. Kie­dy otwie­ram apkę i kli­kam Insta­la­cja, ekwi­pu­nek (co za tłu­ma­cze­nie ?) to dosta­ję komu­ni­kat “Two­je żąda­nia są zbyt czę­ste …” i jestem odcię­ty przez ~pół godziny.

Maka­bra i rozczarowanie.

@Team FoxEss — czy może­cie wyeska­lo­wać do pro­du­cen­ta wiel­ką iry­ta­cję użytkownika ? 

Zro­zu­miał­bym to gdy­by nie­do­stęp­ność była dzień/dwa ale nie trzy tygodnie .…

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 17/02/2022 2:15 pm 
(@przemekkatowice)
Acti­ve Mem­ber

Witam od kil­ku dni apli­ka­cja nie poka­zu­je wykre­sów mocy, ani nie poka­zu­je mocy chwi­lo­wej,  przy logo­wa­niu wyświe­tla sie komunikat

“Apli­ka­cja tła jest w toku. Pro­szę spró­bo­wać później ”

sam licz­nik w apli­ka­cji zli­cza cał­ko­wi­tą produkcję„,

czy ten pro­blem jest po waszej stro­nie? czy coś u mnie jest nie tak?

This post was modi­fied 3 lata temu by Prze­mek­ka­to­wi­ce
Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 10:34 am 
(@czerep)
Nowy użyt­kow­nik

@tomtrz Tą chmu­rę two­rzą kom­plet­ni ama­to­rzy, pra­cu­ję jako pro­gra­mi­sta przy big data i w całej 14 let­niej karie­rze mia­łem nie­do­stęp­ność danych dla użyt­kow­ni­ka na pozio­mie mak­sy­mal­nie 6h. 

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 1:15 pm
tomtrz polubić
(@tomtrz)
Nowy użyt­kow­nik

@czerep

W peł­ni się zga­dzam. Pisa­łem o wyłą­cze­niu chmu­ry foxess zaraz po 14 stycz­nia jak ją wyłą­czy­li poda­jąc komu­ni­kat że będzie nie­do­stęp­na do 8 lute­go ale mój post nie prze­szedł mode­ra­cji. Dzi­siaj jak uda ci się zalo­go­wać do chmu­ry to w Inver­ter deta­ils na dole stoi “Data­ba­se here is in main­te­nan­ce, will display nor­mal­ly at 28th Feb..” 

Od stro­ny komu­ni­ka­cji sie­cio­wej wyglą­da na to, że modu­ły komu­ni­ka­cyj­ne Foxa mają zaszy­te IP foxesscloud.com na sta­łe. Po uru­cho­mie­niu nie ma żad­nych zapy­tań DNS tyl­ko od razu komu­ni­ka­cja do IP-ka clo­uda ali­ba­by (wyglą­da że to DC we Frankfurcie).

Całość trą­ci par­ty­zant­ką któ­ra jak widać sła­bo się skaluje.

Tomek

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 1:39 pm 
(@czerep)
Nowy użyt­kow­nik

@tomtrz Dokład­nie jak piszesz IP na sztyw­no, szko­da tyl­ko że komu­ni­ka­cja szy­fro­wa­na bo już daw­no bym odciął się od chmu­ry i sam gro­ma­dził dane.

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 2:24 pm 
(@przemekkatowice)
Acti­ve Mem­ber

🙄No tak to nie­ste­ty wyglą­da, zapo­wia­da­li sie potęż­nie a „„

mam nadzie­ję ze sie ogar­ną z tym pro­ble­mem jak i spa­mem na forum

ADMIN weź sie ogarnij 🙄 

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 5:10 pm 
(@potek74)
Acti­ve Mem­ber

Ja myślę że to ludzie puti­na 😡 😡 😡 prze­pu­ści­li zma­so­wa­ny atak haker­ski na forum i moni­to­ring foxess. 😀 

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 27/02/2022 6:21 pm 
(@jozefg)
Nowy użyt­kow­nik

Co się dzie­je z tą apli­ka­cją Foxxes?  Dzia­ła kie­dy chce i jak chce, cza­sem w ogó­le nie działa.

A o pod­glą­dzie sta­ty­styk to ostat­nio moż­na tyl­ko pomarzyć… 🙁 

Wyglą­da mi na to że ser­wer uży­wa­ny przez Foxxes nie wyra­bia się…

 

  Ktoś coś wie co jest grane?

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 28/02/2022 3:34 pm 
(@przemekkatowice)
Acti­ve Mem­ber
Wysła­ny przez: @azure
Wysła­ny przez: @przemekkatowice

🙄No tak to nie­ste­ty wyglą­da, zapo­wia­da­li sie potęż­nie a „„

mam nadzie­ję ze sie ogar­ną z tym pro­ble­mem jak i spa­mem na forum

ADMIN weź sie ogarnij 🙄 

Podob­ny temat sygna­li­zo­wa­łem mniej lub bar­dziej dosad­nie na FB na gru­pie Wspar­cia Tech­nicz­ne­go Foxess… Cie­ka­wost­ka — jako, że moje uwa­gi były chy­ba zbyt bole­sne dla admi­nów Foxess zosta­łem z tej gru­py usunięty.

 

To może zrób­my tak — oddam Wam falow­nik, a Wy mi odda­cie pieniądze?

 

Póki co ama­tor­ka peł­ną gębą.

Pod­lin­kuj tego FB

a z cie­ka­wo­stek… kole­ga zakła­dał Fok­sa w listo­pa­dzie w grud­niu padł ten nadaj­nik WIFI spraw­dzi­li on line ze nie gada i wysła­li nowy„, a cie­ka­wost­ką jest to że nawet sta­re­go nie chcie­li !! czy­li roz­wój fir­my wyglą­da słabo

EDYTA

dziś nie dzia­ła już nic „, zupełnie

This post was modi­fied 3 lata temu by Prze­mek­ka­to­wi­ce
Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 01/03/2022 8:54 am 
(@przemekkatowice)
Acti­ve Mem­ber

Coś się ruszy­ło w tema­cie na plus, wczo­raj dzia­ła­ło wszyst­ko , dziś na ten moment działa .…

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 03/03/2022 8:48 am 
Stro­na 3 / 4 
Sha­re:

FoxESS Pol­ska Sp. z o.o.
ul. Konar­skie­go 18C
44–100 Gli­wi­ce

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro