Konfiguracja modułu SMART WIFI FoxESS z routerem klienta.
W celu połączenia naszego falownika z internetem musimy wykonać konfigurację modułu SMART WIFI z routerem.
Aby to zrobić musimy wykonać kilka kroków, oto krótka instrukcja obsługi:
- Wyłączamy w telefonie Dane pakietowe ( transfer danych ) – musi być tylko WIFI
- Wyszukujemy sieć Wifi falownika o nazwie W-…….. ( końcówka nr seryjnego )
- Klikamy Połącz
- Wpisujemy hasło mtmt2020
1. Wchodzimy na przeglądarkę 192.168.1.1
2. Na stronie Set Up Net wybieramy sieć SSID od klienta
3. Wprowadzamy hasło do sieci Wifi klienta w polu Password
4. Klikamy SAVE
5. Po otrzymaniu komunikatu SUCCESS zamykamy okno przeglądarki ze stroną SET-UP-NET i Zapominamy sieć W-.… w ustawieniach WIFI np. w telefonie.
Wyłączamy Wifi w telefonie !! — odpinamy się od modułu SMART WIFI
Po około 2 minutach moduł WiFi zacznie mrugać na czerwono co 2 sekundy ! – to oznacza poprawne połączenie.
Jeśli podczas konfiguracji występują jakieś problemy jak:
- zawieszająca się strona 192.168.1.1
- kręcące się kółko ładującej się strony
- komunikat NOTHING w dostępnych sieciach SSID
Prosimy, nie zamykając strony 192.168.1.1, o wyciągnięcie modułu WIFI z falownika na 3 sekundy i włożenie ponownie.
Strona wczyta się poprawnie na nowo.
Jeśli w ustawieniach WIFI masz zapamiętaną np. domową sieć WIFI — proszę Zapomnij ją, aby telefon w trakcie konfiguracji nie przełączał się na tą sieć!
Kontakt:
@fox-ess.pro”>serwis@fox-ess.pro
+48 22 580 8000
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
Witam.
Co w przypadku zmiany sieci wifi albo samego hasła do sieci wifi? Jak wymusić na falowniku ponowne rozsyłanie swojej sieci wifi, aby się z nią ponownie połączyć i na nowo skonfigurować połączenie z inną siecią wifi? Pytam o scenariusz jak poniżej:
1. Łączymy się z siecią wifi rozsyłaną przez falownik i konfigurujemy moduł wifi zgodnie z instrukcją w tym poście.
2. Moduł wifi po skonfigurowaniu przestaje rozsyłać swoją sieć (proszę mnie poprawić jeśli to jest niepoprawne zachowanie falownika)
3. Modyfikujemy swoją sieć (zmieniamy np. hasło albo SSID).
4. Falownik nie jest w stanie połączyć się z nową siecią, a my falownikiem ponieważ nie rozsyła już swojej sieci wifi.
Brakuje mi funkcji resetu modułu wifi.
W razie problemów prosimy o kontakt z serwisem.
Jeśli datalogger nie rozsiewa swojej sieci do może klasyfikować go do wymiany.
Kontakt:
@fox-ess.pro”>serwis@fox-ess.pro
+48 22 580 8000
https://www.facebook.com/FoxESSPolska
Witam
Połączyłem falownik z nowym modułem smart Wi Fi wg tu zamieszczonej instrukcji, i teraz jak przypisać ten moduł do instalacji, pytam żebym czegoś nie spieprzył
Pozdrawiam
@ryszard Odpowiedź jest w tym temacie:
Pozdrawiam
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro