Kon­fi­gu­ra­cja modułu…
 
Notifications 
Cle­ar all 

Kon­fi­gu­ra­cja modu­łu SMART WIFI FoxESS z route­rem klienta.

JaroslawRektor
(@jaroslawrektor)
Mem­ber Admin

Kon­fi­gu­ra­cja modu­łu SMART WIFI FoxESS z route­rem klienta.

W celu połą­cze­nia nasze­go falow­ni­ka z inter­ne­tem musi­my wyko­nać kon­fi­gu­ra­cję modu­łu SMART WIFI z route­rem.
Aby to zro­bić musi­my wyko­nać kil­ka kro­ków, oto krót­ka instruk­cja obsługi:

- Wyłą­cza­my w tele­fo­nie Dane pakie­to­we ( trans­fer danych ) – musi być tyl­ko WIFI
- Wyszu­ku­je­my sieć Wifi falow­ni­ka o nazwie W-…….. ( koń­ców­ka nr seryj­ne­go )
- Kli­ka­my Połącz
- Wpi­su­je­my hasło mtmt2020

1643376368-1.jpg

1. Wcho­dzi­my na prze­glą­dar­kę 192.168.1.1
2. Na stro­nie Set Up Net wybie­ra­my sieć SSID od klien­ta
3. Wpro­wa­dza­my hasło do sie­ci Wifi klien­ta w polu Pas­sword
4. Kli­ka­my SAVE
5. Po otrzy­ma­niu komu­ni­ka­tu SUCCESS zamy­ka­my okno prze­glą­dar­ki ze stro­ną SET-UP-NET i Zapo­mi­na­my sieć W-.… w usta­wie­niach WIFI np. w tele­fo­nie.
Wyłą­cza­my Wifi w tele­fo­nie !! — odpi­na­my się od modu­łu SMART WIFI

1629365913-4.jpg

Po oko­ło 2 minu­tach moduł WiFi zacznie mru­gać na czer­wo­no co 2 sekun­dy ! – to ozna­cza popraw­ne połączenie.

Jeśli pod­czas kon­fi­gu­ra­cji wystę­pu­ją jakieś pro­ble­my jak:
- zawie­sza­ją­ca się stro­na 192.168.1.1
- krę­cą­ce się kół­ko ładu­ją­cej się stro­ny
- komu­ni­kat NOTHING w dostęp­nych sie­ciach SSID
Pro­si­my, nie zamy­ka­jąc stro­ny 192.168.1.1, o wycią­gnię­cie modu­łu WIFI z falow­ni­ka na 3 sekun­dy i wło­że­nie ponow­nie.
Stro­na wczy­ta się popraw­nie na nowo.

Jeśli w usta­wie­niach WIFI masz zapa­mię­ta­ną np. domo­wą sieć WIFI — pro­szę Zapo­mnij ją, aby tele­fon w trak­cie kon­fi­gu­ra­cji nie prze­łą­czał się na tą sieć!

Jak spraw­dzić czy ope­ra­tor inter­ne­tu zablo­ko­wał port 10001:
 
 
Moż­na rów­nież zoba­czyć film na YT

 

W razie dal­szych pro­ble­mów pro­si­my o kon­takt  z naszym dzia­łem wspar­cia technicznego 🙂
Cytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 19/08/2021 11:38 am 
(@oaieuy)
Nowy użyt­kow­nik

Witam.

Co w przy­pad­ku zmia­ny sie­ci wifi albo same­go hasła do sie­ci wifi? Jak wymu­sić na falow­ni­ku ponow­ne roz­sy­ła­nie swo­jej sie­ci wifi, aby się z nią ponow­nie połą­czyć i na nowo skon­fi­gu­ro­wać połą­cze­nie z inną sie­cią wifi? Pytam o sce­na­riusz jak poniżej:

1. Łączy­my się z sie­cią wifi roz­sy­ła­ną przez falow­nik i kon­fi­gu­ru­je­my moduł wifi zgod­nie z instruk­cją w tym poście.

2. Moduł wifi po skon­fi­gu­ro­wa­niu prze­sta­je roz­sy­łać swo­ją sieć (pro­szę mnie popra­wić jeśli to jest nie­po­praw­ne zacho­wa­nie falownika)

3. Mody­fi­ku­je­my swo­ją sieć (zmie­nia­my np. hasło albo SSID).

4. Falow­nik nie jest w sta­nie połą­czyć się z nową sie­cią, a my falow­ni­kiem ponie­waż nie roz­sy­ła już swo­jej sie­ci wifi.

Bra­ku­je mi funk­cji rese­tu modu­łu wifi.

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 23/11/2021 6:37 pm 
JaroslawRektor
(@jaroslawrektor)
Mem­ber Admin

W razie pro­ble­mów pro­si­my o kon­takt z ser­wi­sem.
Jeśli data­log­ger nie roz­sie­wa swo­jej sie­ci do może kla­sy­fi­ko­wać go do wymiany.

Pozdra­wia­my
This post was modi­fied 6 mie­się­cy temu by Jaro­slaw­Rek­tor
Odpo­wiedzCytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 01/12/2021 2:17 pm 
(@ryszard)
Acti­ve Mem­ber

Witam

Połą­czy­łem falow­nik z nowym modu­łem smart Wi Fi wg tu zamiesz­czo­nej instruk­cji, i teraz jak przy­pi­sać ten moduł do insta­la­cji, pytam żebym cze­goś nie spieprzył 

Pozdra­wiam 

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 30/12/2021 5:06 am 
JaroslawRektor
(@jaroslawrektor)
Mem­ber Admin

@ryszard Odpo­wiedź jest w tym temacie: 

https://forum-foxess.pro/community/foxess-monitoring-falownikow/wymiana-modulu-smart-wifi-foxess-edycja-instalacji/

Pozdra­wiam

Odpo­wiedzCytat
Roz­po­czę­cie tema­tu Opu­bli­ko­wa­ny : 30/12/2021 5:03 pm 
(@ryszard)
Acti­ve Mem­ber

@jaroslawrektor

Dzię­ki wielkie 

Pozdra­wiam 

Odpo­wiedzCytat
Opu­bli­ko­wa­ny : 30/12/2021 5:18 pm 
Sha­re:

FoxESS Pol­ska Sp. z o.o.
ul. Konar­skie­go 18C
44–100 Gli­wi­ce

Tele­fon:
+48 727 012 921

Ema­il:
info@fox-ess.pro