Po zainstalowanie aktualizacji nie mogę się zalogować ani wylogować. Komunikat jaki wyskakuje kiedy wchodzę w aplikację to: “Nielegalny Token”.
Przed aktualizacja wszystko chodzilo.
Teraz nie mam poglądu na instalację a jestem w dłuższej podróży i chciałbym mieć dostęp.
Proszę aktualizowanie aplikacji.
Proszę nie pisać zeby logować się przez przeglądarkę, tam też coś macie nie tak bo czasami muszę wchodzic po parę razy zeby wogóle strona się odpaliła.
Po zainstalowanie aktualizacji nie mogę się zalogować ani wylogować. Komunikat jaki wyskakuje kiedy wchodzę w aplikację to: “Nielegalny Token”.
Przed aktualizacja wszystko chodzilo.
Teraz nie mam poglądu na instalację a jestem w dłuższej podróży i chciałbym mieć dostęp.
Proszę aktualizowanie aplikacji.
Proszę nie pisać zeby logować się przez przeglądarkę, tam też coś macie nie tak bo czasami muszę wchodzic po parę razy zeby wogóle strona się odpaliła.
Dzień dobry,
Zaktualizowała się Panu aplikacja FoxCloud do najnowszej wersji:
Aktualnie 1.2.18
Już wszystko działa. Dziękuję.
FoxESS Polska Sp. z o.o.
ul. Konarskiego 18C
44–100 Gliwice
Telefon:
+48 727 012 921
Email:
info@fox-ess.pro